Sunday, 15 May 2016

GLAMSTYLE kolor camel - z czym łączyć?

Camel króluje na liście moich ulubionych kolorów już od kilku lat. Początkowa fascynacja z czasem przerodziła się w głęboką miłość. Nie tylko ze mną tak było. Kolor ten na trwałe zagościł w szafach celebrytek takich jak siostry Kardashian czy u największych modowych bloggerek i instagramerek ze Stanów. Mam jednak wrażenie, ze nie zagnieździł sie w Polsce tak bardzo jak na zachodzie.



Choć nie jest on tak uniwersalny jak nude, a jego noszenie moze sprawić trudności, według mnie camel to jeden z najbardziej glamour kolorów. Każda Glam Girl powinna miec coś w tej barwie w szafie, a płaszcz, długi sweter czy narzutka to już absolutny must-have.

Z czym najlepiej go łączyć? Dużo zależy od Twojego gustu. Moje typy to: biel, czerń, pudrowy róż, nude, beżowy, zgniła zieleń i jeans (każdy odcień). Stylizacja składająca się z połączenia tych barw nie może się nie udać i zawsze będzie wyglądała szykownie.

camel
połączenie z pudrowym rózem - jedno z moich ulubionych!

camel
Połączenie z bielą i czernią jest najłatwiesze i nieomylne

Camel dobrze współgra ze sportowymi stylizacjami


Oczywiście do odważnych świat należy. Myślę, ze jest więcej kolorów które można by połączyć z camelem i osiągnąć interesujący efekt. Domyślam się, że camel wglądałby nieźle w towarzystwie pasków czy wszelkiego rodzaju nadruków. Niestety nie przekonam się o tym, gdyż takich ubrań próżno szukać w mojej szafie. Mam pomysł na siebie, który zakłada prostotę i zachowanie klasy w ubiorze - zarówno jezeli chodzi o styl jak i kolorystykę.

udanej niedzieli
xxx

2 comments:

  1. Mi najbardziej podoba się połączenie tego koloru z jeansem :)

    ReplyDelete